Державні стандарти освіти

Державний стандарт- це вимоги до освіченості учнів. Державний стандарт базової та середньої освіти визначає складові та зміст освіти, встановлює державні вимоги до випускників та учнів. Постановою визначається зміст базової та повної середньої освіти, а також визначає базовий навчальний план.
Державні вимоги до рівня загальної підготовки учня подано за галузевим принципом у семи напрямках:
  • мова та література;
  • суспільствознавство та естетика;
  • культура, математика, природознавство;
  • здоров'я, фізична культура, технології.
Зміст базової загальної середньої освіти є єдиним для всіх учнів. Особистісний підхід до кожного учня здійснюється через різні методики організації навчання, які враховують пізнавальні здібності учнів, а також через факультативні курси. У старших школах, в зв'язку з профільним напрямком, вимоги та зміст освіти визначається за трьома рівнями:
  1. Обов'язкові результати навчання, визначеніДержавним стандартом.
  2. Профільний, зміст якого визначають програмизатверджені МОН.
  3. Академічний, за програмами якого вивчаютьсядисципліни, що тісно пов'язані з профільними предметами(наприклад, фізика у хіміко-біологічному профілі).
  4. Здійснюється загальноосвітня підготовка учнів, які не визначилисящодо напряму спеціалізації.
Державний стандарт початкової освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 87)
Постанова КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 14 січня 2004 р. № 24 "ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової і повної середньої освіти"
Державний стандарт початкової загальної освіти (поступово набирає чинності з 1 вересня 2012)
Державний стандарт повної загальної середньої освіти(поступово набирає чинності з 1 вересня 2013)
Кiлькiсть переглядiв: 237